dinsdag 20 november 2012

3e week


 

De eerste 2 weken mocht ik geen olie en zou in mijn eten. Op het moment dat ik zout en olie moest toevoegen aan mijn eten is dit een aanslag geweest op mijn maag ik heb heel veel last gehad met maagzuur. Alhoewel ik zout erg nodig had omdat mijn bloeddruk veelste laag was nl 96/66 doe dan ook extra zout in mijn eten om dat op peil te houden.

Ben in 3 weken tijd 7 kilo afgevallen en voel me al veel lekkerder in mijn vel, mijn buik voelt strakker aan en mijn huid wordt steeds mooier (gaver) Ik krijg veel complimenten van buitenaf (vrienden en familie) dat ik veel meer straal en zelfs positieve energie straal :) ook merk ik dat mijn cellelitus wat ik op mijn benen had voor een groot deel is verdwenen.

Mijn doel is om 25 kilo af te vallen in ong 12 weken tijd waarvan ik nu 7 kilo ben afgevallen en 3 weken verder dus heb nog 18 kilo te gaan, ik ga ervoor!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten