maandag 3 december 2012

5e en 6e week

Ben in de 5e en  6e week ziek geweest en heb veelste weinig water gedronken maar merk het wel aan de resultaten die ik geboekt heb ben namelijk weinig afgevallen tov andere weken. Ik zal deze week weer de draad oppakken en genoeg water drinken zodat het afvallen stimuleert. Ben van 86 kilo naar 76,5 kilo gegaan in 5 weken dus al bijna 10 kilo afgevallen ;) centimeters vlieger er ook vanaf de kleding die in mijn garderobe heb begint nu erg wijd te worden:))

Het lukt mij helaas niet om mijn overzicht hier te plaatsen en zal dit overtikken;

Week 5

Navelhoogte 108 cm
Heuphoogte 114 cm
Bovenbeen 67,5 cm
Gewicht 76,9 cm

Week 6
               
Navelhoogte 104 cm
Heuphoogte 113 cm
Bovenbeen 67 cm
Gewicht 76,5 cm


Ik eet nu wel veel gevarieerder dan in het begin, het is erg lekker en mis ongezonde eten echt niet meer. Gezond is lekker.... mmmmmm.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten